معرفی انواع شمع و راهنمای خرید آن

معرفی انواع شمع و راهنمای خرید آن

شمع ‌ها یکی از قدیمی‌ترین اختراعات بشر هستند که حتی امروزه نیز در زمینه ‌های گوناگون و متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید در گذشته، موارد استفاده‌ شمع گسترده‌تر از دنیای امروز بود، اما در حال حاضر نیز حتی با وجود تغییر کاربرد شمع ‌ها، انواع گوناگون این محصولات طرف‌داران زیادی دارند. ما در این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با خرید انواع شمع صحبت کنیم و به شما بگوییم که انواع متفاوت این محصولات شگفت‌انگیز کدام ‌ها می‌باشند و چه ویژگی ‌هایی دارند.

شمع چیست؟

شمع‌ ها معمولاً از یک فتیله و یک توده جامد درست شده‌اند. در گذشته این توده جامد معمولاً موم بود اما در حال حاضر حدود نود درصد شمع‌ ها با استفاده از پارافین طراحی و تولید می‌شوند. در دنیای امروز شمع‌ ها بیشتر جنبه تزیینی دارند و تولیدکنندگان می‌توانند به ‌راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی با استفاده از شمع ‌های رنگی و اکسسوری های گوناگون، زیباترین و چشم‌نوازترین شمع‌ ها را درست کنند. به‌ هر حال ما در این محتوا اطلاعات کاملی در رابطه با معرفی و خرید انواع شمع برای شما داریم. اگر قصد دارید خانه خودتان را با استفاده از شمع‌ ها زیباتر کنید و می‌خواهید که از ویژگی‌ های شگفت‌انگیز این محصول بهره ببرید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید

معرفی انواع متفاوت شمع

همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، شمع‌ ها انواع گوناگون و متنوعی دارند. شما می‌توانید با شناخت دسته‌بندی ‌های متفاوت، این محصولات راحت‌تر به خرید شمع بپردازید‌.

شمع وارمر

شمع وارمر یکی از پراستفاده ترین و پرطرف‌دارترین شمع ‌هایی می‌باشد که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌ است‌. این شمع‌ ها برای روشنایی فضا، زیباتر کردن محیط و در برخی موارد گرم نگه‌داشتن غذا ها و دمنوش ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. بسیاری از این شمع ‌ها به‌ صورت ساده طراحی می‌شوند. اما انواع گوناگون و متفاوتی از آن ‌ها نیز وجود دارند که می‌توانند علاوه ‌بر کاربردی بودن، دکوراسیون خانه شما را نیز بسیار زیبا کنند‌. اگر قصد دارید به خرید انواع شمع بپردازید، مطمئن باشید که شمع وارمر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. قیمت مقرون ‌به‌ صرفه این محصولات و کاربردی بودن آن‌ ها، باعث شده تا شمع ‌های وارمر استفاده‌ های گسترده‌ای داشته باشند‌.

شمع وارمر
شمع وارمر

این محصولات طوری طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با قرار دادن دوباره فیتیله در آن ‌ها برای مدت طولانی تری از آن بهره ببرید. شمع ‌های وارمر دارای قالب هستند. هنگامی‌ که شما فتیله را روشن می‌کنید، شمع‌ ها آب می‌شوند اما از قالب خارج نمی‌شوند. اگر به ‌اندازه کافی به قالب زمان بدهید، سفت می‌شود و دوباره به حالت شمع تبدیل می‌شود. اما فیتیله بعد از گذشت مدت ‌زمان نسبتاً کوتاهی تمام می‌شود. شما می‌توانید نخ فیتیله بخرید و خودتان هر چند وقت یک ‌بار فیتیله های جدیدی را در این شمع‌ ها جایگزین کنید. این‌ موضوع به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی زیادی داشته باشید. شمع‌ های وارمر معمولاً در بسته ‌های 3 ‌تایی، 12 تایی، و 50 تایی بفروش می‌رسند. شما می‌توانید از انواع گوناگون و متفاوت این محصولات بهره ببرید.

شمع معطر یا عطری

شمع عطری
شمع عطری

یکی دیگر از شمع ‌هایی که شناخت آن هنگام خرید انواع شمع می‌تواند به شما کمک کند گزینه بهتری را انتخاب کنید، شمع عطری یا معطر است. شمع عطری همان ‌طور که از نامش پیداست، بوی خوشی را در محیط اطراف پخش می‌کند. معمولاً برای تولید این شمع ‌ها از روغن ‌های معطری بهره گرفته می‌شود که در پارافین و ماده اصلی شمع ترکیب می‌شوند. این‌ ‌موضوع باعث می‌شود تا هنگام حرارت دیدن، این روغن‌ ها بسوزند و بوی خوبی که دارند را به‌ طور کامل در محیط پخش کنند. اگر به‌ دنبال خوش‌ بو کردن خانه خود هستید و همچنین می‌خواهید که آرامش بیشتری را داشته باشید، مطمئن باشید که استفاده از انواع متفاوت شمع عطری می‌تواند تجربه بهتری را به شما هدیه دهد. به این موضوع توجه داشته باشید که این شمع‌ ها معمولاً با عطر و بو های متفاوتی وارد بازار می‌شوند. این ‌موضوع به شما کمک می‌کند تا مطابق با سلیقه خود خرید کنید.

حتما بخوانید  نکاتی که هنگام خرید شمع باید بدونیم

شمع مینیمال

شمع مینیمال یکی دیگر از انواع نسبتاً جدید شمع‌ ها می‌باشد که ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد خودش را دارد. قیمت شمع مینیمال معمولاً در مقایسه با شمع ‌های دیگر بالاتر است زیرا این شمع‌ ها بیشتر جنبه تزیینی دارند. همان ‌طور که از نام این محصولات پیداست، شمع ‌های مینیمال در کنار سادگی، زیبایی بسیار منحصر به ‌فردی دارند و برای دکوراسیون مینیمال گزینه بسیار مناسبی هستند. این شمع ‌ها معمولاً به ‌صورت لیوانی طراحی و تولید می‌شوند و ممکن است دارای رایحه‌ های متنوعی نیز باشند. انواع با کیفیت این شمع ‌ها در اندازه متوسط، می‌توانند برای حدود 72 ساعت ماندگاری داشته باشند و بسوزند.

شمع مینیمال
شمع مینیمال

شمع قلمی

یکی دیگر از شمع‌ هایی که می‌تواند در لیست خرید شمع مورد بررسی قرار بگیرد، شمع قلمی است. این شمع ‌ها همان ‌طور که از نام آن ها پیداست شمع ‌هایی هستند که به ‌صورت استوانه‌ای باریک و بلند مورد استفاده قرار می‌گیرند. تقریباً می‌توان گفت که این شمع ها قدیمی‌ترین انواع شمع ‌ها می‌باشند که همه ما در خاطرات بچگی خودمان آن ها را به یاد می‌آوریم.  شمع ‌های قلمی می‌توانند به ‌عنوان تزیینات زیبا در دکوراسیون خانه‌ ها یا سالن ‌های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. این شمع ‌ها به شما کمک می کنند تا نیاز خود به نور را در تاریکی به ‌خوبی برطرف سازید. خوشبختانه در حال حاضر، شمع‌ های قلمی در رنگ‌بندی ‌های متفاوت و با تزیینات گوناگونی وارد بازار می‌شوند. این ‌موضوع به شما کمک می‌کند راحت‌تر محصول مورد نیاز خودتان را خریداری کنید.

شمع قلمی
شمع قلمی

شمع روی آب

شمع روی یکی دیگر از شمع ‌های پرطرف‌داری می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنید. اگر به ‌دنبال خرید انواع شمع برای مقاصد دکوراتیو هستید، این پاراگراف را تا انتها بخوانید. شمع روی آب یک بسته متشکل از یک تنگ نسبتاً بزرگ، تعدادی شمع، آب و وسایل دکوراتیو مانند غنچه‌ های گل طبیعی یا مصنوعی می‌شود. برای درست کردن شمع روی آب شما باید چند عدد شمع زیبا که قابلیت شناور ماندن روی آب دارند را خریداری کنید. در قدم بعد می‌توانید ظرف مورد نظر خودتان را که ترجیحاً باید کریستالی باشد، پر از آب کنید و شمع‌ ها را روشن کنید و روی آب قرار دهید. می‌توانید برای تزیین از سنگ ‌های زیبا و گل ‌های گوناگون به استفاده کنید.

شمع روی آب
شمع روی آب

شمع کاکتوس

شمع کاکتوس یکی از انواع جالب شمع‌ ها می‌باشد که همان ‌طور که از نام آن پیداست در طرح‌ های مختلف کاکتوس به فروش می‌رسد. این شمع ‌ها آن جزو شمع‌ های وارمر می‌باشند اما با طرح انواع متفاوت کاکتوس ‌ها به بازار عرضه می‌شوند. اگر به‌ دنبال خرید انواع شمع به سبک بامزه و بانمک، هستید این شمع ‌ها می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این شمع ‌ها معمولاً در بسته ‌های چند عددی به فروش می‌رسند و دارای طرح‌ بندی های متفاوتی می‌باشند. شما می‌توانید با توجه به طرح مورد پسند خودتان یکی از بسته‌بندی ‌های این محصولات را انتخاب کنید و از استفاده کردن از آن لذت ببرید.

شمع کاکتوس
شمع کاکتوس

قبل‌ از خرید شمع، به چه مواردی توجه داشته‌ باشیم؟

شاید شمع ‌ها در مقایسه با محصولات تزیینی دیگر، قیمت مقرون ‌به‌ صرفه ای داشته باشند، اما اگر شما به ‌دنبال خرید انواع شمع کاربردی هستید، باید به فاکتور های گوناگونی توجه نمایید‌. برای مثال جنس پارافین، رایحه‌ای که شمع دارد و جنس فیتیله‌، جزو مواردی هستند که می‌توانند راهنمای شما در زمینه خرید باکیفیت‌ترین محصول باشند. شما برای خرید شمع باکیفیت نیاز ندارید تا اطلاعات کاملی در رابطه با انواع پارافین و فتیله ها داشته باشید. تنها کافی است که به سراغ یک فروشنده معتبر بروید. فروشندگانی که خودشان را متعهد به مشتری می‌دانند، هیچ‌ گاه از انواع بی‌کیفیت محصولات استفاده نمی‌کنند و تلاش می‌کند تا بهترین محصولات را به فروش برسانند. پس برای خرید انواع شمع بهتر است که به فروشنده معتبر مراجعه کنید.

حتما بخوانید  خرید شمع دکوری برای عید

مزایای استفاده از شمع

شمع
شمع

شما با خرید انواع شمع می‌توانید از مزایای شگفت‌انگیزی بهره ببرید. برخی از این مزایا آن‌قدر عجیب و غیر قابل ‌باور می‌باشند که هیچ کدام از شما حتی فکرش را نمی‌کردید که شمع چنین قدرتی را داشته باشد. بیایید با یکدیگر برخی از مزایای شگفت‌انگیز انواع شمع را بررسی کنیم.

  • حس آرامش با مشاهده سوختن شعله شمع
  • کاهش استرس
  • تقویت حالت معنوی
  • رمانتیک تر کردن فضا
  • با شمع ‌های رایحه دار شما می‌توانید به رایحه درمانی بپردازید
  • ایجاد انرژی مثبت

جمع‌ بندی

ما تلاش‌ کردیم در این محتوا به ‌طور کامل برای شما در رابطه با خرید انواع شمع و ویژگی ‌های هر کدام از این محصولات صحبت کنیم. خوشبختانه به دلیل اقتصادی بودن قیمت شمع، شما می‌توانید به ‌راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی به خرید شمع موردنظر بپردازید و از انواع گوناگون و متفاوت این محصول شگفت‌انگیز بهره ببرید. اگر به‌ دنبال زیباترین و باکیفیت‌ترین انواع شمع ‌ها هستید، مطمئن باشید که می‌توانید در قسمت فروشگاه تویین کندل، گزینه مورد پسند خود را پیدا کنید و آن را تهیه نمایید.

در تویین کندل انواع گوناگون و متفاوتی از شمع‌ ها موجود می‌باشند. علاوه ‌بر موجود بودن انواع گوناگون شمع ‌هایی که ما در این محتوا آن ‌ها را برای شما نام بردیم، این محصولات در فروشگاه تویین کندل در رنگ‌بندی ها و طرح‌ بندی های متفاوتی به فروش می‌رسند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود از میان انواع محصولات موجود در این سایت، محصولی را انتخاب کنید و با ثبت سفارش، آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *