راز انرژی شمع

راز شمع

رسیدن به آرزوها با شمع

انرژی شمع فوق العادست. اگر چهار عنصر آب، باد، خاک، آتش یکجا باشد آرزویمان مستجاب می شود و شمع دارای این چهار عنصر است.

این چهار عنصر عبارتند از: موم شمع همان خاک است.شعله ی شمع همان آتش است. دود شعله همان باد است.موم ذوب شده آب است. برای همین موقع فوت کردن شمع آرزو میکنیم این قسمت میتونین شمع های تولد که موجوده رو ببینید.

انرژی شمع

غیر از اینکه شمع برای دکور و زیبایی استفاده می شود، می توان از آن برای بالا بردن سطح انرژی و دور کردن استرس ها استفاده کرد. علاوه بر آن طبق تحقیقات روشن کردن و سوختن یک شمع با کیفیت به مدت ۱۵ دقیقه در اتاق خواب و قبل از خواب باعث احساس راحتی بسیار زیاد و خواب راحتو عمیق می شود.

گاهی اوقات لباسد به مدت چند روز پشت سرهم شمع باکیفیتروشن کنید تا به تاثیر شگفت انگیز آن برسید. هنگام چیدمان وسایل و استفاده از شمعدر خانه، به یاد داشته باشید که شمع خانه را پاکسازی می کند و تاثیر فوق العاده ای دارد. شمع های رنگی عطری که سوخت بسیاربالایی دارند را میتوانید درسایت سفارش بدید.

خرید شمع
خرید شمع

راز رنگ شمع

و اما شمع های رنگی هرکدوم انرژی خودشان را دارند و در ادامه با خواندن این مطالب به راز رنگ شمع پی میبرید. شمع بنفش یا ارغوانی، نشانه قدرت و برتری و موفقیت جاه و جلال است. رنگ های بنفش و صورتی، رنگ صلحند.همچنین اگر اهل مراقبه و مدیتیشن هستید در اطراف خود شمع بنفش و صورتی قرار دهید و آن را روشن کنید و از نور آن استفاده کنید.رنگ سفید نماد شفا بخشی و ایجاد نیروست.

رنگ دیگه ای که میخوایم راجع به آن صحبت کنیم رنگ سفید است. شمع سفید در فضا حس آرامش و امنیت را ایجاد میکند.شمع قرمز نماد عشق، سلامتی و تقویت عشق ورزی است.این شمع قرمز با ارتعاشات خود، انرژی مورد نیاز بدن را تامین میکند. هم چنین شمع نارنجی نماد نشاط و سرزندگی، استعداد و توانایی است. وقتی به رنگ نارنجی نگاه می کنید روحیه میگیرید و سرزنده می شوید.

حتما بخوانید  معرفی اسماج و جا عودی

استفاده از این شمع رنگ نارنجیقدرت جاذبه ی اجتماعی را در فرد تقویت میکند (باعث جذب افراد میشود) استفاده از شمع نارنجی در مدیتیشن خواسته های روحی را متعادل می سازد. و اما شمع صورتی سمبل عشق و دوستی،توانایی، پیروزی است. تمامی انرژی های مربوط به افتخارات،دانایی و شفافیت دل و روح، در درونشمع های صورتی نهفته شده است.

شمع
شمع

و اما شمع زرد نماد معنویت می باشد. از انرژی شمع زرد می توانید برای رسیدن به آرزوهایتان استفاده کنید. برای تقویت رویابینی و درکآن و برای کسانی که کنکور و امتحان دارند رنگ زرد فوق العاده است.

همینطور شمع رنگ سبز سمبل رشد،ترقی و توسعه می باشد.رشد و تحرک بسیار و تعادل بین جسم و ذهن را از دیگر مزیت های انرژی شمع سبز است. شمع آبی و فیروزه ای زمینه را برای الهام پذیری و شکوفایی استعدادهای درونی فراهم می کند،شمع آبی نماد ایمان به زندگی است ونماد درک معنوی. این شمع ایمان و اعتقاد را افزایش میدهد.

برای دیدن شمع های عطری رنگی و هم چنین شمع های کریستالی رنگی کلیک کنید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *