آموزش مجازی شمع سازی

آموزش شمع

 آموزش شمع سازی در خانه

آموزش شمع سازی جزو هنرهایی می باشد که اکثر بانوان به آن علاقه مند هستند. همه افراد میتوانند با روشی بسیار آسان، در منزل خود اقدام به ساخت شمع های زیبا کنند. نقش شمع در دکوراسیون و زیبایی منزل خیلی پررنگ است. شما عزیزان به راحتی می توانید با استفاده از انواع شمع های بی نظیر و در عین حال شیک،  تزئینات فوق العاده و منحصر به فردی در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. چنانچه به تزئین منزل خود با استفاده از شمع های زیبا علاقه مند، هستید، بهتر است خودتان شمع های مورد نیاز و مورد پسند خود را بسازید.

با ما همراه باشید تا شما را با آموزش شمع سازی در منزل راهنمایی کنیم.

لوازم لازم برای شمع سازی

لوازم شمع سازی
لوازم شمع سازی

وسایل شمع سازی گسترده هست و تنوع آن بالاست و با تهیه کردن وسایل آن, بیشتر وسایل را همیشه دارید و فقط لازم هست مواد اولیه را شارژ کنید. بعد از ثبت نام پیج وسایل توسط مربی بهتون معرفی می شود.

افرادی که مبتدی هستند و تمایل فراوان به آموزش شمعسازی دارند نیازی نیست که پیش زمینه ای درباره شمع سازی و ساخت شمع داشته باشند چون آموزش ها صفر تا صد هست. در ادامه این مطلب با پک های آموزشی آشنا می شویم.


آموزش شمع سازی

آموزش شمع سازی بصورت مرحله ای

 آموزش شمع سازی شامل دو پک هست. اولین پک تویین کندل پک پایه هست که شامل پانزده ویدیوی آموزشی هست که توسط تویین کندل گرفته شده و آشنایی با انواع پارافین و کاربرد آن, آشنایی کامل با وسایل شمع سازیو نکات و تکنیک های شمعسازی از جمله موارد آموزشی پک پایه هست. توضیحات کامل مواد اولیه شمعسازی (رنگ و پارافین و فیتیله و…)، نکات مربوط به رنگ کردن شمع_آموزش ساخت شمع در قالبهای پلاستیکی و استوانه_تفاوت قالب پلاستیکی و فلزی و نکات مهم مربوط به قالب ها_آموزش ساختن شمع در قالبهای سیلیکونی_آموزش شمع عطری و نکات مربوط به اسانس_آموزش شمع موم عسل_آموزش شمع ژله ای و نکات مربوط به آن_آموزش شمع ژله ای با گل خشک و تکنیک شمع ژله ای و جامد_آموزش ترنسفر روی شمع_ اطلاعات و مربوط به تهیه ی وسایل مواد اولیه و رنگ آمیزی روی شمع و نکات مربوط به آن از دیگر موارد آموزشی هست.

خرید شمع
خرید شمع

پک دوم شامل پنج مدل طرح شیرینی است که شامل سیزده ویدیوی آموزشی هست که تکنیک ها صفر تا صد گفته شده و شما هر شمع شیرینی که ببینید میتوانید درست کنید فقط کافی هست که ابزار و وسایل آن را تهیه کنید.و آشنایی با انواع پارافین و کاربرد آن, آشنایی کامل با وسایل شمع سازی و نکات و تکنیک های شمعسازی از جمله موارد آموزشی پک طرح شیرینی است. تمام تکنیک های شمع های کاپ کیک، ماکارون و بستنی اسکوپی، کیک اسلایسی و شات شکلاتی در این پک آموزش داده می شود. با مراجعه به صفحه آموزش میتوانید دیگر موارد آموزشی این پک را مشاهده کنید و با ثبت نام این پک می توانید تمام تکنیک های گفته شده را یاد بگیرید.

آموزش شمع
آموزش شمع

نکات مهم

حتما قبل از تهیه ی وسایل فیلم ها را چند بار ببینید و نکات مهم را یادداشت کنید. وقتی شمعی را درست کردید حتما بعد از 24 ساعت آن را روشن کنید چون اگر زودتر این کار را انجام دهید سوخت خوبی نخواهید داشت. هم چنین در پک های آموزشی یاد میگیرید که چطور شمعی درست کنید که سوخت بالایی داشته باشد و نور شمع زیاد باشد.

حتما بخوانید  نکاتی که هنگام خرید شمع باید بدونیم

ویژگی های شمع سازی

شمع سازی
شمع سازی

شمع ها می توانند هدیه های مناسبی برای برخی افراد باشند. چنانچه قصد ساختن شمع برای کادو و یا مناسبتی دارید، باید مراحل ساخت شمع را طبق گفته های مربی انجام دهید تا شمع  مورد نظر کامل و به درستی ساخته شود.

شایان ذکر است بدانید که آموزش شمع سازی یک فرایند آسان است که امروزه در اینترنت به راحتی می توان صدها اطلاعات مختلف و همچنین روش های جدید و به روز را پیدا کرد اما اگر از یک منبع معتبر ان را یاد بگیرید آسانتر هم می شود. اگر می خواهید شمع بسازید باید قبل از هر چیزی مواد اصل و باکیفیت تهیه کنید. سپس با بررسی و آگاهی کافی از میزان مواد و افزودنی ها جهت انجام آزمایش، می توانید شروع به ساختن شمع کنید. شایان ذکر است که مواد را به اندازه ای که لازم است خریداری و تهیه کنید نه به صورت انبوه و حجم بسیار زیاد.

نکات ویژه ای وجود دارند که باید در حین آموزش شمع سازی بایستی رعایت کرد. منظور از آزمایش یعنی یک شمع را در مدت زمان معینی روشن کنید و  سپس نحوه عملکرد آن ( شمع) را به طور دقیق بررسی و یادداشت کنید .(مثلا تایم سوخت شمع یا بررسی نور شمع)

آزمایش و خطا یکی از قسمت های مهم فرایند ساخت شمع است.

درآمد شمع سازی

شروع هر کاری معمولا نیاز به یک سرمایه اولیه دارد اما اصلا جای نگرانی نیست چون کار شمع سازی نیاز به هزینه اولیه زیاد ندارد. میدانید که کلی شغل وجود دارد و در مقابل دوستانی که کارها را انجام میدهند. همه هم درآمد دارند اما یکی بیشتر و یکی کمتر.چیزی که باعث میشود به درآمد بالا برسید در حال حاضر ۱.کیفیت کار خوب ۲.تولید محتوای قوی ۳.امضای سبک خودت نه تقلید ۴.پشتکار و تلاش اگر عاشق کاری هستید بدون ترس به سمتش بروید. ترس همیشه همه چیز را خراب می کند. اگر علاقه داشته باشید و شغلتان را دوست داشته باشید به درآمد هم میرسید. اینکه کاری برای خودتان درست کنید و با کار در منزل درآمد داشته باشید از نکات مثبت شمع سازی است.برای شروع این کار نیاز به فضای بزرگی ندارید.

شمع
شمع

مزیت ثبت نام در کلاس مجازی شمع سازی تویین کندل

شما عزیزان می توانید با یادگیری آموزش شمع سازی انواع گوناگون شمع را در رنگ و شکل های زیبا بسازید. ثبت نام کلاس از طریق سایت هست و میتوانید فیلم های آموزشی که توسط مربی گرفته شده را بارها و بارها ببینید و دانلود کنید. و تا یکماه رفع اشکال دارید و می توانید اشکالاتتان را از مربی بپرسید. بعد از ثبت نام به دایرکت اینستای پیجمان پیام بدید تا یک شماره واتساپ جهت رفع اشکال و معرفی پیج وسایل براتون فرستاده شود. ما اینجا کنارتونیم تا قشنگترین شمعها را درست کنید و از این هنر زیبا لذت ببرید.

حتما بخوانید  دلیل وجود شمع روی کیک تولد چیست؟
این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *