آموزش شمع سازی حرفه ای در خانه

آموزش شمع سازی

آموزش شمع سازی

آموزش شمع سازی و فرایند آماده کردن شمع های تزیینی به شما کمک می کند که به شغل ایده آل خود برسید. این شغل هم جلوه هایی از هنر را در شما بیدار می کند و هم برای رفع برخی از نیازهای موجود در کشور کارایی دارد. هر یک از مدل های شمعی که در این دوره های آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شوند، در میان ترندهای لوازم خانگی دسته بندی می شوند.

برای شمع سازی در خانه و کسب درامد روش های بسیاری وجود دارد. شما می توانید با کمترین هزینه ها، از این قبیل آموزش ها بهره مند شوید و چند مدل شمع ساده و زیبا را بسازید. کلاس های آموزشی شمع سازی به صورت اصولی ساخت و آماده سازی این لوازم تزیینی منزل را دنبال می کند. هر یک از بخش های این دوره های آموزشی به شما کمک می کند که با حرفه ای ترین روش ها آماده سازی این محصولات را انجام دهید. در ادامه در مورد انواع روش های ساخت و آماده سازی این شمع ها و دسته بندی شمع هایی که در این دوره ها آموزش داده می شوند، شما را مطلع می سازیم.

 آموزش شمع سازی برای فروش

انواع لوازم تزیینی منزل، در دنیای امروز از فروش قابل توجهی برخوردار هستند. از این رو شرکت در این فعالیت های هنری شما را به درآمد قابل توجهی می رساند. برای استفاده بهتر از این دوره های آموزشی لازم است که با جدیدترین ترندهای این لوازم خانگی آشنایی داشته باشید. برای یادگیری این مدل شمع ها کافی است در این دوره ها شرکت کنید. برای شرکت در این دوره ها ابتدا باید لوازم و وسایل مورد نیاز را فراهم کنید.

به طور کلی شرکت در این دوره های آموزشی با ابزار بسیار ساده ای صورت می گیرد. در برخی از این دوره ها، وسایل کار هنرجویان نیز در اختیار آن ها قرار می گیرد.

شمع سازی در خانه
شمع سازی در خانه

آموزش شمع سازی در این کلاس ها با ارائه مدارک رسمی فنی و حرفه ای همراه است. به این ترتیب پس از پایان این دوره های آموزشی هنرجویان قادر به برگزاری کلاس های شمع سازی و آموزش این هنر خواهند بود. همچنین هنرجویان می توانند، کارگاه های شمع سازی خود را با استفاده از این مدارک فنی و حرفه ای برگزار کنند. این آموزش ها به صورت جامع و کامل ارائه می شوند، به همین خاطر افراد همه فوت و فن های این حرفه را می آموزند. این کلاس های آموزشی هم برای افراد مبتدی و هم برای کسانی که در این زمینه اطلاعات اولیه دارند، مناسب خواهند بود.

انواع شمع های آموزشی دوره شمع سازی

شمع سازی در منزل و کسب درامد برای خانم های امروزی یک فرصت ایده آل برای داشتن یک کسب و کار خانگی است. از این رو بسیاری از آن ها از این کلاس ها به بهترین نحو استفاده می کنند. اما شرکت در این کلاس ها تنها برای ایجاد درآمد مضاعف برای خانم ها و آقایان نیست. بلکه برخی از مردم به این رشته های هنری به عنوان یک سرگرمی ایده آل نگاه می کنند  و انواع شمع های هنری و شیک را برای دیزاین خانه و محیط می سازند. برخی از این شمع ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • انواع شمع های معطر: این قبیل شمع ها هم نور دارند و هم عطر و رایحه ای مطلوب در فضا پخش می کنند. در ساختار آن ها از اسانس های روغنی و مواد معطر خاص استفاده می شود. به همین خاطر در دنیای امروز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند. بسیاری از برندهای مطرح عطر و ادکلن این قبیل شمع ها را نیز در میان محصولات خود جای می دهند.
  • انواع شمع های فانتزی: شمع های طرح دار رنگارنگی که با تم های کارتونی ارائه می شوند نیز در این دوره های آموزشی به هنر جویان آموزش داده میشوند. در واقع فوت و فن های آماده سازی آن ها به هنرجویان ارائه می شود.
  • شمع های قالبی ساده: این شمع ها بدون رنگ تولید شده و در بازارهای مربوطه با قیمت پایین تری خرید و فروش می شوند. برخی از این شمع ها با وسایلی مانند نگین، تور و… تزیین می شوند.
حتما بخوانید  خواص شمع معطر

برای ساخت و آماده سازی هر یک از این شمع ها مواد و متریال به خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید.

مواد مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش شمع سازی

برای شرکت در این دوره های شمع سازی باید برخی مواد اولیه را فراهم کرده و با استفاده از آن ها به ساخت انواع شمع بپردازید. برخی از این مواد را در زیر مشاهده می کنید:

  • پارافین های مخصوص شمع سازی که در بسیاری از عطاری ها و مراکز فروش تخصصی لوازم شمع موجود هستند.
  • انواع رنگ های مخصوص شمع سازی مانند پاستیل
  • انواع فیتیله و نگهدارنده آن
  • انواع اسانس های معطر برای ساخت و آماده سازی شمع های جدید عطری

برخی از این مواد به صورت عمومی در ساخت همه شمع ها به کار می روند. اما برخی از آن ها نیز تنها در آماده سازی برخی از مدل های این محصولات کارایی دارند. در کنار این مواد اولیه انواع ظرف ها و ترازوهای مخصوص در دسته بندی مراحل آماده سازی این شمع ها نیز قرار می گیرند. برای شروع این فعالیت های هنری تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت اهمیت دارد.

نحوه کسب درآمد از تولید شمع

آموزش شمع سازی یک فرصت برای بانوان و خانم های خانه داری است که به عرصه های هنری علاقه مند بوده و برای کسب درآمد از این راه تلاش می کنند. بسیاری از خانم ها و آقایانی که تولید این محصولات را انجام می دهند، در صفحات اینستاگرامی فعالیت داشته و این محصولات را به صورت آنلاین نیز خرید و فروش می کنند. در منازل و محیط های مسکونی از انواع شمع بسیار استفاده می شود. علاوه بر این استفاده از این محصولات در جشن ها و مناسبت های مختلف نیز مرسوم است. با افزایش و گستردگی عرصه های دیزاین برای مجالس مختلف، استفاده از این اکسسوری های جذاب نیز افزایش یافته است. هر چه افراد در ساخت و آماده سازی این شمع ها خلاقیت بیشتری به خرج دهند، بی شک کسب و کار آن ها نیز بیشتر پیشرفت می کند. مدل های به روز این شمع ها از خریداران بی شماری برخوردار هستند.

شمع
شمع

مزایای شرکت در دوره آموزش شمع سازی

شمع سازی در منزل و کسب درامد تنها یکی از مزایای استفاده از این دوره های آموزشی است. شما می توانید، با حضور در این دوره ها، از مزیت های استفاده از شمع های دست ساز و خانگی بهره مند شوید. برخی شمع های موجود در بازار، با روش های غیر استاندارد و مواد نامرغوب تولید شده اند. به همین خاطر استفاده از آن ها هوای محیط را آلوده کرده و برای سلامت بدن شما نیز مضر خواهند بود.

حتما بخوانید  دلیل وجود شمع روی کیک تولد چیست؟

از این رو با شرکت در این دوره های آموزشی می توانید به تنهایی شمع های مورد نیاز خود را آماده کنید. شما با بهره گیری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه شمع های با کیفیت و بی ضرر تولید خواهید کرد. به این ترتیب کیفیت شمع های مورد استفاده در منزل نیز افزایش می یابد. شما می توانید، در این زمینه از انواع قالب های مورد استفاده در ساخت و تولید شمع های شیک و دست ساز استفاده کنید. برخی از شمع ها نیز در ظرف های شیشه ای زیبایی آماده سازی می شوند.

شرایط شرکت در دوره آموزش شمع سازی

دوره های آموزش شمع سازی با کمترین تعداد هنرجویان تشکیل می شوند، به این ترتیب رسیدگی به هنر جویان و داوطلبین نیز بیشتر انجام خواهد شد. شما می توانید، بسته به میزان بودجه ای که برای حضور در این کلاس ها مد نظر دارید، در دوره های آموزشی تک نفره و خصوصی، دوره های دسته جمعی و دوره های نیمه خصوصی شرکت داشته باشید. هر یک از این دوره ها با بهترین کیفیت برگزار شده و افراد، بهترین آموزش ها را در طول دوره دریافت می کنند.

در کنار این مزایای مهم، هزینه های ناچیز حضور در این دوره ها نیز افراد را برای استفاده از این کلاس ها ترغیب می کند. شما می توانید، با پرداخت نازل ترین قیمت ها در این کلاس ها حضور به عمل آورده و بهترین شمع های دست ساز خانگی را با ساده ترین وسایل اولیه آماده کنید. با این روش هزینه خرید وسایل تزیینی منزل شما نیز کاهش می یابد و این اقلام با قیمت کمتری در اختیار شما قرار می گیرند.

شرکت در کلاس های آموزش شمع سازی

در سال های اخیر انواع فایل های آموزش شمع سازی برای فروش در اختیار افراد قرار داده شده اند. اما برای آموزش های بیشتر لازم است که در دوره های حضوری برگزاری این کلاس ها نیز حضور به عمل آورید. هر یک از این دوره ها کلیه آمادگی های لازم برای ایجاد یک کسب و کار خانگی ایده آل را در اختیار افراد قرار می دهند. شما می توانید، با حضور در این کلاس ها پس از مدت کوتاهی فعالیت و کسب تجربه، یک شغل خانگی مطلوب برای خود داشته باشید. این مشاغل با ساده ترین ابزارها و با کمترین فضای مورد نیاز احداث می شوند.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *