خواص شمع معطر

خرید شمع عطری

خرید شمع معطر

خرید شمع معطر بر قوه بویایی افراد تاثیر به سزایی می گذارد. قدرت بویایی از مهم ترین حواس پنجگانه بدن ما است. به همین خاطر نیز استفاده از شمع های معطر تاثیر به سزایی در روحیه ما بر جای می گذارد. چرا که قدرت بویایی ما به سرعت هر رایحه ای را دریافت کرده و پیام دریافتی از آن را به مغز انتقال می دهد. از این رو این روزها علومی به نام عطر درمانی وارد عمل شده و به روش های مختلف مشکلات روحی و جسمی افراد را برطرف می کند. یکی از لوازمی که در این دوره های درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع شمع های معطر هستند که رایحه و عطر و بویی خاص در فضا می پراکنند. این شمع ها با خاصیت تسکین دهنده و شفا بخش در بازارهای فروش ارائه شده و هر یک از آن ها از خاصیت درمانی به خصوصی برخوردار می باشند. در این گزارش با خواص استفاده از هر یک از این شمع ها آشنا می شوید.

برای خرید شمع ارزان و با کیفیت می توانید به فروشگاه های تولیدی مراجعه کنید. برخی از تولید کننده ها برای فروش بیشتر و ارزان تر، فروشگاه های اینترنتی راه اندازی کرده اند. بدین ترتیب مشتریان با ورود به این فروشگاه ها تنوع انتخاب بیشتری خواهند داشت.

شمع درمانی
شمع درمانی

بررسی خواص و اهمیت خرید شمع معطر

در بازار خرید شمع ارزان معطر انواع مختلفی از این محصولات ارائه می شوند که هر یک از آن ها عطر، بو و رایحه به خصوصی دارند. این رایحه ها تاثیر به خصوصی بر روح و روان و بخش های مختلف حافظه ما می گذارند. در زیر برخی از مهمترین انواع دسته بندی های شمع های معطر و رایحه هر یک از آن ها را بررسی می کنیم:

شمع لیمویی:

شمع لیمو
شمع لیمو

خرید شمع هایی با رایحه و عطر لیمو تاثیر به سزایی روی استرس ها و اضطراب های روزانه ما می گذارد. در صورتی که عطرهایی مانند لیمو را در محیط زندگی خود استفاده کنید، بدون شک استرس های روزانه شما تا حد قابل توجهی کنترل می شوند. این شمع ها خاصیت تسکین دهندگی قابل توجهی دارند. به همین خاطر نیز مورد استفاده بسیاری از بیماران قرار می گیرند.

شمع با رایحه کاج :

شمع با رایحه کاج :
شمع با رایحه کاج

این نوع شمع مزایای بسیاری برای درمان استرس و حتی سرماخوردگی دارد. در واقع این شمع قدرت اثربخشی مفید به ذهن را دارا است و می تواند در تسکین روح و قلب انسان مفید واقع شود. اسانسی که از برگ کاج استنشاق می شود انرژی مثبت به انسان ها منتقل می کند.

شمع های توت فرنگی:

شمع های توت فرنگی
شمع های توت فرنگی

شمع هایی که عطر و بوی این میوه های تابستانی خوش بو را در خود جای می دهند، به تمرکز حواس افراد کمک شایانی کرده و قدرت حافظه و دقت آن ها را افزایش می دهد. بسیاری از دانش آموزانی که امتحانات سخت دارند، با استشمام رایحه این شمع ها نمرات بهتری در آزمون های خود به دست می آورند.

شمع های وانیلی:

شمع های وانیلی
شمع های وانیلی

خرید شمع ارزان با رایحه مطبوع و شیرین وانیل، آرامش درونی شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. با استفاده از این روایح اغتشاشات درونی شما به سرعت از بین رفته و آرامش فوق العاده ای جایگزین آن خواهد شد. عطر و بوی وانیل در افزایش جذابیت آقایان تاثیر به سزایی بر جای می گذارد.

حتما بخوانید  خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار

خرید شمع با رایحه قهوه:

شمع قهوه
شمع قهوه

عطر و بوی قهوه معجزه ای برای سلامت افراد تلقی می شود. از این رو استفاده از این مواد در ساخت و آماده سازی بهترین و گران ترین عطر و ادکلن های جهانی رایج می باشد. عطر و بوی قهوه محرکی قوی برای مغز ما است و عملکرد آن را به طرز قابل توجهی ارتقا می دهد. استفاده از این رایحه انرژی مثبت قابل توجهی را در محیط اطراف شما پراکنده می کند، به همین خاطر آرامش خانه شما را افزایش می دهد. این شمع احساس لذت و شادی را در محیط منزل شما پراکنده کرده و استفاده از آن روحیه شما را تقویت خواهد کرد.

خرید شمع با رایحه پرتقال :

شمع عطری
شمع عطری

در میان انواع شمع های معطر عطر و بوی شمع پرتقالی یکی از بهترین ها است. این نوع شمع با رایحه پرطرفدار و دوست داشتنی موجب تسکین و آرامش روح انسان ها می شود. پرتقال میوه ای مفید بوده و پوست آن نیز از عطر و بوی دل انگیزی برخوردار است. با پخش شدن رایحه پرتقال احساس خوشایندی به افراد دست خواهد داد.

شمع با رایحه گل لوندر :

شمع لوندر
شمع لوندر

گل لوندر دارای رایحه معروف به اسطوخدوس بوده و دارای خواص درمانی است. ملایمت بوی لوندر و دلنشین بودن آن علت پرطرفدار بودن آن است. علاوه بر این خواص درمانی این شمع موجب افزایش فروش آن بوده و افراد زیادی را به خود جذب نموده است.

شمع بهار:

شمع بهاری
شمع بهاری

اگر طرفدار پروپاقرص شمع های معطر با حس سرزندگی هستید، رایحه و عطر بوی این شمع بسیار انسان را مجذوب می سازد. در واقع این شمع با رایحه دلنشینی که دارد انسان را به سرزندگی و سرحالی دعوت می کند. همچنین تمام انرژی های منفی را از انسان دفع می سازد. شما می توانید پیش از ورود مهمانان این شمع خوشبو را روشن کنید تا فضای محیط دل انگیزتر شود.

شمع های دارچینی:

شمع دارچینی
شمع دارچینی

خرید و استفاده از انواع شمع های دارچینی، خستگی ذهنی شما را از بین می برد. بنابراین اگر فعالیت های روزانه شما بسیار سخت و خسته کننده است، با استفاده از عطر و بوی دارچین قادر به رفع خستگی ذهنی خود خواهید بود. با این رایحه انرژی از دست رفته خود را باز می گردانید. رایحه شمع های دارچینی یک تقویت کننده بی نظیر برای سیستم عصبی افراد به شمار می رود. این رایحه ذهن شما را تحریک کرده و آرامش عصبی شما را باز می گرداند.

مهمترین مزایای سوزاندن شمع در محیط خانه

خرید شمع معطر برای محیط های مسکونی بسیار رایج شده است. این شمع ها مزایای بی شماری برای محیط منزل دارند. از این رو در بسیاری از خانه های ایرانی از این مواد استفاده می کنند. برخی از مهمترین دلایل استفاده از این شمع ها را در ادامه مشاهده می کنید:

ایجاد محیطی رمانتیک با خرید شمع معطر

شما می توانید با خرید شمع معطر با رایحه های میوه ای، گل دار و… محیط خانه خود را عاشقانه تر کرده و لحظات زیبایی با محبوب خود بسازید. به دلیل این خاصیت شمع ها استفاده از آن ها در خانه های زوج های جوان بسیار زیاد است. سوسوی شمع های معطر محیطی رویایی و پر آرامش را برای افراد به وجود می آورد و حس و حال آن ها را دگرگون خواهد کرد.

خوشبو کردن محیط منزل با خرید شمع معطر

خرید شمع ارزان معطر به شما کمک می کند که با ساده ترین روش ها، بوی غذا، بوی انواع مواد شوینده و… را از محیط خانه خود حذف کرده و حس و حال خانه را زیباتر کنید. استفاده از این مواد در سرویس بهداشتی نیز متداول است و به رعایت نکات بهداشتی در این محیط می انجامد. پخش بوی این شمع های معطر به شما کمک می کند که همیشه خانه ای خوشبو و راحت داشته باشید.

حتما بخوانید  راز انرژی شمع

آیا خرید شمع به سلامت انسان آسیب وارد می کند؟

خرید شمع های معطر کوچکترین آسیبی به سلامت بدن وارد نمی کند. به همین خاطر با استفاده از این شمع ها دیگر نگران بروز بیماری های سرطانی و تنفسی در بدن خود نخواهید بود. این شمع ها کوچکترین آسیبی به وضعیت جسمانی شما وارد نکرده و در عوض فواید بی شماری نیز برای بخش های مختلف بدن به دنبال دارند.

شمع
شمع

ایجاد آرامش بیشتر در محیط

استفاده از این شمع ها سبب حفظ آرامش درونی افراد شده و محیط منزل شما را دنج تر می کند. استفاده از آن ها در محیط هال و پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و… تاثیر به سزایی در روحیه و حال و هوای شما بر جای می گذارد. هر یک از روایح به کار رفته در این شمع ها حس و حالی خاص را در افراد زنده می کند. برخی از آن ها سبب ایجاد احساس گرسنگی در افراد می شوند؛ برخی احساس امنیت را در افراد بیدار می کنند و برخی نیز به خواب افراد کمک خواهند کرد. از این رو در هر یک از بخش های خانه از یکی از مدل های این شمع های معطر استفاده می کنند و به این ترتیب بهترین بهره وری را از خواص و فواید آن ها به دست می آورند.

در ساخت و آماده سازی انواع شمع های امروزی و معطر از مواد افزودنی استفاده می شود، به همین خاطر نیز این محصولات با خواص و فواید مضاعفی ارائه می شوند. هر یک از آن ها در زندگی مردم تاثیر به سزایی بر جای گذاشته و حتی خلق و خوی افراد را نیز تغییر می دهند. از این رو استفاده از این شمع ها هر روز بیشتر می شود. شما می توانید، با چند راهکار ساده خود نیز سازنده این شمع ها و مواد معطر درجه یک باشید. این شمع ها با روش های بسیار ساده و ابزار آلات ارزان قیمتی تولید می شوند و هر کس با کمی مهارت قادر به تولید آن ها خواهد بود.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *