نکاتی که هنگام خرید شمع باید بدونیم

نکاتی که هنگام خرید شمع باید بدونیم

خرید شمع به عنوان یک اکسسوری جذاب و فانتزی طرفداران بسیار زیادی دارد. مشتریان در نگاه اول تنها به شکل ظاهری شمع توجه می کنند و کیفیت مواد سازنده چندان برایشان اهمیتی ندارد. متاسفانه بسیاری از افراد گمان می کنند که ترکیبات اولیه تمام شمع ها با یکدیگر یکسان است؛ اما در واقعیت شمع ها از نظر ساختاری نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

نکات قابل توجه به هنگام خرید شمع

خرید شمع پیچیدگی های بسیار زیادی دارد و برخلاف عقیده بسیاری از افراد، کار چندان ساده ای نیست. نوع مواد سازنده شمع ها با یکدیگر فرق می کند. به طور کلی شمع ها از پارافین، موم پالم، موم عسل، موم ژل و … ساخته می شوند. فروشگاه تویین کندل از مواد با کیفیت استفاده می کند تا تایم سوخت شمع ها بیشتر شود.

امروزه افراد زیادی برای تزئین دکور قسمت های مختلف منزل خود به دنبال خرید شمع زیبا و مناسب هستند. مشتریان به هنگام خرید بهتر است به یکسری نکات مهم و ضروری توجه کنند. امروزه انواع شمع های زیبا با طرح های متنوع در بازار به فروش می رسند.

شمع
شمع

کاربرد شمع

بهتر است قبل از خرید شمع در مورد نوع کاربرد انواع شمع ها اطلاعات کافی داشته باشید، زیرا هر کدام از شمع ها برای هدف مشخصی، طراحی می شوند. برای مثال شما می توانید از شمع های دکوری و تزئینی برای جشن تولد و زیباتر شدن میز استفاده کنید.

امروزه انواع شمع های عطری و و تزئینی در اشکال مختلف طراحی می شوند. گاه شمع های عطری و تزئینی از لحاظ شکل ظاهری مشابه یکدیگر ساخته می شوند؛شمع های عطری مانند شمع های تزئینی بسیار کاربردی هستند و انرژی مثبت بسیار خوبی را در محیط اتاق و منزل شما ایجاد می کنند.

هنگام خرید شمع معطر، می توانید با توجه به رنگ و رایحه ی مورد علاقه تان شمع عطری مورد نظر خود را انتخاب کنید. خرید شمع موم عسل به عنوان بهترین شمع طبیعی ارزش بسیار بالایی دارد. این شمع، هیچ ضرری به سلامت انسان وارد نمی کند. علاوه بر این، خواص درمانی بسیار زیادی نیاز دارد و با پخش رایحه مطبوع، احساس بسیار خوبی به شما منتقل می کند.

شمع های معطر در رایحه های بسیار مطلوب و متنوعی ساخته می شوند که انتخاب نوع رایحه شمع به نظر مشتری بستگی دارد. شمع های معطر با کیفیت تا مدت های طولانی، عطر خود را حفظ می کنند و با هر بار روشن شدن، انرژی فوق العاده ای در محیط داخلی خانه و محل کار شما، پراکنده خواهند کرد. امروزه بسیاری از شمع های رمانتیک معمولاً عطر گل یاس، بنفشه و یا رز می دهند.

اگر می خواهید از شمع معطر در هال و یا پذیرایی خانه خود استفاده کنید، بهتر است شمع هایی با رایحه پرتقال، توت فرنگی، دارچین و … تهیه کنید. زیرا این شمع ها احساس بسیار خوبی به شما می دهند و می توانند خلق و خوی شما را مهربان تر کنند. امروزه حتی برای تزئین سرویس بهداشتی نیز می توانید از شمع های معطر استفاده کنید. شمع هایی با رایحه لیمو، نارگیل، بهار، واترلیلی و … برای سرویس بهداشتی مناسب تر است. انتخاب رایجه مناسب شمع متناسب با سلیقه مشتری، اهمیت بسیار زیادی در بهبود رفتار و اخلاق افراد خواهد داشت.

خرید شمع
خرید شمع

جنس موم شمع

جنس موم شمع، یکی دیگر از نکات مهمی است که به هنگام خرید شمع باید به آن توجه کنید. شمع های ساخته شده با موم از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید از بین انواع شمع های موجود به دلخواه یک یا چند شمع مورد علاقه خود را به سبد خرید بیفزایید.

حتما بخوانید  راز انرژی شمع

شمع موم عسل از جمله شمع های فانتزی و زیبایی است که معمولاً در داخل ظرف شمع نگه داشته می شود. این شمع زیبا گاه برای کاهش بوی بد محیط مورد استفاده قرار می گیرد. شمع موم عسل بسیار پرطرفدار است. این شمع هیچ حساسیت و آلرژی در بدن انسان ایجاد نمی کند. بنابراین همه افراد با خیال راحت می توانند از مزایای خرید این شمع زیبا، استفاده کنند.

هنگام خرید شمع به مدت زمان عمر سوختن آن نیز توجه کنید. مثلا شمع های ظرفی عطری تایم سوخت بیشتری دارند ولی شمع های موم عسل چون طبیعی هستن تایم سوخت کمتری دارند.

رنگ شمع

شمع ها در رنگ ها و طرح های بسیار جذابی طراحی و تولید می شوند. مشتری می تواند با توجه به سلیقه خود، زیباترین رنگ و مدل شمع را برای محیط دلخواه خریداری کند. رنگ های مختلف شمع، هر کدام پیام و مقصود خاصی را به مخاطب منتقل می کند. بنابراین بهتر است قبل از خرید شمع در مورد روانشناسی رنگ ها، اطلاعات کافی داشته باشید. شمع های قرمز رنگ برای جشن سالگرد ازدواج و یا تولد انتخاب مناسبی است؛ زیرا رنگ قرمز نشان دهنده عشق و دوستی است. شمع های سفید رنگ، بیشتر برای ایجاد فضای آرامش بخش به کار می رود. معمولاً برای انجام ورزش یوگا از شمع های سفید، استفاده می شود.

شمع
انواع شمع

جنس فیتیله

هنگام خرید شمع باید به جنس فیتیله آن نیز توجه کنید. انواع شمع ها از نظر جنس فیتیله نیز با یکدیگر تفاوت دارند. فیتیله های نخی از جمله فیتیله های پرکاربرد هستند. فیتیله های چوبی نیز امروزه در بازار موجود است. این فیتیله ها باعث می شود نور شمع کم و زیاد شود و حس خوبی را ایجاد می کند. گاه برای ساخت فیتیله از مغزی فلز های قلع و یا روی، استفاده می کنند. نوع فیتیله و تعداد فیتیله شمع در کیفیت این محصول نقش مهمی دارد. هرچه تعداد فیتیله های شمع بیشتر باشد آنگاه میزان روشنایی شمع نیز بیشتر خواهد بود.

خرید شمع مینیمال

امروزه دیگر شمع تنها به عنوان یک وسیله روشنایی، استفاده نمی شود. بلکه بیشتر افراد به دلیل جذابیت و زیبایی ظاهری شمع ها، خواستار خرید شمع مینیمال هستند. شمع مینیمال به خوبی نشان دهنده احساسات و روحیه شما خواهد بود. امروزه حتی می توانید شمع مینیمال را به عنوان کادو به عزیزانتان هدیه دهید.

حتما بخوانید  دوره کامل آموزش شمع سازی حرفه ای

شمع مینیمال، یکی از اکسسوری های بسیار زیبا و محبوبی است که برای هر محیطی قابل استفاده است. اگر می خواهید جلوه های زیبایی در فضای کار و یا محیط خانه ایجاد کنید، می توانید از شمع های مینیمال در رنگ های فانتزی زیبا استفاده کنید. امروزه شمع های مینیمال در رنگ های نود بسیار زیبا طراحی و تولید می شوند که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.

شمع مینیمال
شمع مینیمال

امروزه بسیاری از شمع های معطر نیز در سایز مینیمال ساخته می شوند. هنگام خرید شمع مینیمال به رنگ های به کار گرفته شده در منزل و محیط کار خود توجه کنید؛ زیرا با انتخاب درست رنگ شمع مینیمال می توانید فضای بسیار زیبا و هماهنگی در محیط خانه و منزل خود خلق کنید.

استفاده از شمع های مینیمال عطری بر روی میز کار و یا مطالعه می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی ذهن و رفتار افراد داشته باشد. همه افراد بعد از مدتی فعالیت پشت میز مطالعه، خسته می شوند و به یک منبع انرژی نیاز دارند. بدون شک شمع عطری مینیمال با ظاهر جذابی که دارد، بهترین انتخاب برای تغییر فضا و تقویت روحیه خواهد بود.

شمع مینیمال برای مدیتیشن، ریلکسیشن و یوگا استفاده می شود. این شمع برای طراحی محیطی آرامش بخش بسیار انتخاب مناسبی است. این شمع ها بیشتر در ظرف های لیوانی بسیار زیبا قرار داده می شوند که از آن می توان به عنوان هدیه و کادو نیز استفاده کرد.

خرید شمع پاییزی

پاییز، پادشاه فصل ها است، در این فصل زیبا طراحی دکوراسیون پاییزی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید با انتخاب رنگ های پاییزی، محیطی شاعرانه و زیبایی را طراحی کنید. اگر به طبیعت علاقه مندید و به دنبال راهی برای حس کردن طبیعت در فضای داخلی خانه هستید، می توانید از شمع های زیبا و فانتزی کمک بگیرید.

شمع پاییزی
شمع پاییزی

خرید شمع پاییزی در طراحی دکور پاییزی، نقش بسیار مهمی دارد. شمع های پاییزی در طرح های ساده و فانتزی طراحی و تولید می شوند. این شمع ها آرامش خانه شما را به میزان چشمگیری افزایش می دهند. امروزه تنها با خرید شمع مناسب و پاییزی می توانید دکوراسیون خانه و اتاق خود را به طور کلی تغییر دهید و جلوه های بسیار زیبایی را خلق کنید.

امروزه ایده پردازی های بیشماری برای شمع آرایی در پاییز در وجود دارد که به کمک این ایده ها می توان حال و هوای فضای خانه را به بهترین شکل ممکن، تغییر داد. ایده های ساده و کم هزینه ای برای طراحی دکوراسیون با شمع پاییزی وجود دارد که بسیار شیک و جذاب هستند. طراحی دکور با شمع یکی از مدرن ترین ایده های طراحی امروز در جشن های مختلف است.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *