معرفی اسماج و جا عودی

معرفی و خرید اسماج و جا عودی

شما با خرید اسماج و جا عودی علاوه بر خوشبو کردن فضا به افزایش روحیه افراد منزل نیز کمک می کنید. چرا که پخش کردن بوی مطبوع در منزل به فضای داخلی خانه انرژی مثبت منتقل می کند. همه ما می دانیم که در کنار خرید لوازم ضروری منزل اعم از مبل، فرش، میز، تلویزیون و … خرید لوازم دکوری و تزیینی نیز اهمیت بسیار دارد. زیرا اینگونه لوازم چیدمان دکوراسیون داخلی منزل را گرم تر نشان داده و فضای دلنشین تری در خانه ایجاد می کند.

خرید جا عودی
خرید جا عودی

خرید جا عودی خاص و زیبا موجب افزایش زیبایی فضای داخل منزل می شود. بنابراین شما می توانید برای استفاده در منزل یا محل کار یک یا چند جا عودی دلخواه تهیه کنید. جا عودی در متنوع ترین مدل ها با اشکال و رنگ های مختلف در فروشگاه های اینترنتی و حضوری عرضه شده اند. برخی از جا عودی ها از جنس چوب و برخی دیگر از جنس فلز تولید می شوند و قیمت هر یک از آن ها بر حسب کیفیت، جنس و ظاهر تعیین می شود. انتخاب و خرید جا عودی سلیقه ای است. بنابراین می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل بهترین محصول را انتخاب کنید. قرار دادن جا عودی روی میز جلو مبلی جلوه زیبا و دلنشینی به محیط پذیرایی می بخشد. همچنین بسیاری از صاحبان کافه و رستوران داران با هدف سوزاندن عود و جذاب تر کردن فضا به خرید جا عودی زیبا و کلاسیک تمایل دارند.

جا عودی شیک و خاص

با خرید جا عودی مناسب و شیک به زیباسازی فضای خانه و ایجاد بوی مطبوع کمک کنید. عود چیست و چه کاربردی دارد؟ عود تکه چوبی با رایحه و اسانس مختلف است که با سوزاندن آن این رایحه در کل فضا می پیچد. شما می توانید جا عودی و جا شمعی خود را به صورت ست تهیه کنید. جا عودی از پرکاربردترین وسایل در منزل و عود از پرمصرف ترین لوازم هر خانه محسوب می شود. بنابراین خرید آن ها برای هر شخصی لازم و ضروری است. برخی از جا عودی ها آنقدر دارای زیبایی ظاهری هستند که همچون یک اثر هنری می توان آن ها را در گوشه ای خانه برای همیشه قرار داد. امروزه سازندگان و برندهای ایرانی و خارجی متنوع ترین ماگ ها را در طرح و برند های گوناگون به بازار عرضه می کند. شما پس از انتخاب محصولات مورد نیاز خود کافی است محصولات مورد علاقه خود را به سبد خرید فروشگاه بیفزایید.

خرید اسماچ
اسماچ

افرادی که به آرامش روح خود اهمیت می دهند، بسیار از عود استفاده می کنند. این افراد به هنگام انجام ورزش یوگا به تمرکز و انرژی بسیار نیاز دارند، بنابراین با بهره گیری از انرژی های عود به آرامش روان خود می افزایند.

اسماج و بهره گیری از خواص آن

اسماج مانند عود برای خوشبو کردن فضای محیط مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ترکیبی از گیاهان طبیعی است که علاوه بر خوشبو کردن فضا دارای خواص درمانی متعدد است. در واقع اسماج ها علاوه بر منتشر کردن بوی مطبوع در راستای بهبود روح و روان انسان، بهبود استرس ها و خواب راحت نیز تاثیر مثبت دارد. بنابراین برای افزایش آرامش روح و روان اعضای خانواده می توانید از فواید این گیاه استفاده کنید.

حتما بخوانید  معرفی انواع شمع و راهنمای خرید آن

افراد پس از گذراندن کل روز و انجام فعالیت های متعدد در محل کار پر از خستگی و اضطراب های متفاوت می شوند. با سوزاندن اسماج در محیط خانه اهالی منزل را از خواص اسماج بهره مند کنید. علاوه بر این، تمام میکروب های موجود در فضا به کمک سوزاندن اسماج نابود می شوند. در واقع این گیاه طبیعی با خاصیت ضد عفونی در از بین بردن هرگونه انرژی بد نیز موثر است. بهبود کیفیت خواب، بالا بردن سطح انرژی و تقویت حافظه انسان از جمله مهم ترین مزیت های استفاده از اسماج شمرده می شوند.

اسماچ
اسماچ

خرید اسماج توسط بسیاری پزشکان و متخصصان نیز توصیه می شود. آنها معتقدند که سوزاندن اسماج بسیار بهتر از استفاده از عطر و ادکلن است. چرا که در ساخت عطرها مواد شیمیایی استفاده شده است اما اسماج از گیاهان طبیعی گرفته می شود.

به منظور خرید اسماج خوشبو به بخش دسته بندی جا عودی و عود و اسماج در سایت مراجعه کنید. انواع اسماج ها با ترکیبی از گیاهان مختلف در اختیار شما قرار گرفته اند. اسماج ترکیبی لوندر و رزماری یا اسماج مریم گلی و رزماری از جمله اسماج های پرطرفدار و خوشبوی سایت به شمار می روند.

نحوه استفاده از اسماج

پس از خرید اسماج، آن را به کمک شعله ای ملایم مانند شعله شمع روشن کنید. این گیاه پس از گذشت 30 ثانیه سوختن از خود بوی خوشایند خارج می کند. پس از آن دقت کنید که اسماج خاموش شده باشد چرا که تنها 30 ثانیه سوختن برای ایجاد بوی مطبوع در فضا کافی است. شما می توانید با حرکت دادن اسماج در محیط کل فضای خانه را خوشبو کنید. همچنین با قرار دادن اسماج درون ظرف مخصوص و زیبا می توانید علاوه بر خوشبو کردن منزل به زیباسازی دکور آن نیز کمک کنید. سوزاندن اسماج در صبح زود نیز تاثیر بسیاری در بالا بردن سطح انرژی مبت افراد دارد. در واقع افراد با دریافت انرژی مثبت و دفع انرژی منفی می توانند روز خود را پر قدرت تر از روزهای عادی شروع کنند. لازم به ذکر است که افراد می توانند چندین بار از اسماج استفاده کنند. پس یک بار مصرف نیست و می تواند در مکان های متعدد از آن استفاده نمود.

از کجا جا عودی خوشگل بخریم؟

آیا شما نیز با سوزاندن اسماج و روشن کردن عود به مطبوع سازی فضای منزل عادت دارید، با خرید جا عودی خاص و خوشگل موجب افزایش جلوه خانه شوید. امروزه تنوع عود و اسماج در فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد است. اما خرید جا عودی مناسب و زیبا نیز شاید دغدغه خیلی از افراد باشد. بنابراین ما شما را در این زمینه همراهی خواهیم کرد.

به هنگام خرید جا عودی به یک سری نکات توجه کنید. این وسیله علاوه بر جنبه زیبایی باید به طور کامل خاکستر ناشی از سوختن عود را در خود نگه دارد. در غیر این صورت موجب انتقال آلودگی به لوازم منزل یا سوزاندن اشیای دیگر می شود. جا عودی یک وسیله کاربردی و لازم برای جمع آوری خاکستر عود است. بنابراین خرید آن برای سوزاندن عود لازم و ضروری تلقی می شود.

جا عودی شیک
جا عودی شیک

امروزه با توجه به افزایش رغبت افراد به خرید جا عودی، فروشگاه ها نیز سعی کرده اند، متنوع ترین جا عودی در طرح های مختلف را موجود کنند. هر یک از جا عودی های موجود با توجه به جنس و ویژگی ها در رنج قیمت متفاوت قرار گرفته اند. چنانچه شما نیز به جا عودی مناسب و زیبا نیاز دارید، کافی است تمام جا عودی های فروشگاه را با حوصله مورد بررسی قرار دهید.

حتما بخوانید  اسماج چیست و فواید آن

جا عودی سرامیکی و چوبی از رایج ترین جا عودی های موجود در بازار هستند. این نوع جا عودی ها در اشکال بسیار متنوع و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند. به همین دلیل تنوع قیمت این محصولات در فروشگاه بالا است. شما با طیف وسیع و گسترده ای از جا عودی ها روبرو هستید. بنابراین می توانید بر حسب سلیقه و بودجه خود مناسب ترین و زیباترین جاعودی منزل خود را تهیه کنید.

جا عودی تنه درخت از جمله جا عودی های پرطرفدار و خاص در دنیای امروزی است. این نوع جا عودی با ظاهری کلاسیک برای فضای اتاق مطالعه یا کافه های دنج بسیار کاربردی است.

جا عودی
جا عودی

خرید اسماج و جا عودی

تا اینجا به خواص اسماج و عود اشاره کردیم و متوجه شدیم که با استفاده از این دو محصول می توانیم فضای بهتری در منزل برای خود ایجاد کنیم. ما به شما خرید اینترنتی جا عودی و اسماج از مرکز خرید معتبر را پیشنهاد می دهیم. چرا که هم تنوع محصولات در سایت بیشتر است هم اینکه خیلی راحت با چند کلیک ساده می توانید محصولات مد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. عدم محدودیت مکان و زمان مهم ترین مزیت خرید اینترنتی است. در واقع شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید محصولات دسته بندی های مختلف سایت را بررسی کنید و در آخر سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این موارد، اسماج و جا عودی هر کدام می توانند هدیه مناسبی برای دوست یا همسر باشند.

بنابراین اگر به آرامش روحی دوست ، خواهر یا همسر خود اهمیت می دهید با خرید این محصولات آن ها را خوشحال کنید. حتی با خرید اینترنتی می توانید آدرس مستقیم فرد مورد نظر را در سایت ثبت کنید تا جا عودی یا اسماج مد نظر شما در بسته بندی مناسب مستقیم به درب منزل فرد مورد نظر ارسال شود.

ما برای شما به مناسبت های مختلف یک سری تخفیفات خاص در نظر گرفته ایم، بنابراین با ورود به سایت و بررسی محصولات می توانید از تخفیفات ویژه سایت نیز استفاده کنید. فیلتر کردن محصولات دسته بندی نیز به هنگام خرید بسیار کمک کننده است. شما می توانید از طریق این آیتم محبوب ترین یا جدیدترین محصولات را مشاهده و بررسی کنید. همچنین با استفاده از فیلتر هزینه می توانید خیلی راحت گران ترین و ارزان ترین جا عودی ها را با هم مقایسه کنید.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *