معرفی انواع شمع های مناسبتی و تاثیر آن در دکوراسیون

خرید پک کریسمس جذاب

خرید شمع دکوری یکی از اولین وسیله نورپردازی قابل حمل بوده و نقش برجسته ای در طول تاریخ بشر داشته اند. واقعیتی که تقریباً در تمام جوامع باستانی از کشف انواع شمع می توان فهمید.  شمع، منبع نور باستانی و وسیله ای پرکاربرد امروزه، سابقه ای طولانی دارد. با همین سرعت تنوع آن نیز ذره ذره بیشتر شده است.
ما قصد داریم شما را به معرفی انواع شمع های مناسبتی و تاثیر آن در دکوراسیون آشنا کنیم. برای خرید شمع مناسبتی و خرید شمع های دکوری و خاص می توانید همراه ما باشید.

معرفی انواع شمع های مناسبتی و تاثیر آن در دکوراسیون

برخی از شواهد مصریان باستان نشان می‌دهد که شمع‌ها توسط نویسندگان و فیلسوفانی که پس از غروب خورشید کار می‌کردند، استفاده می‌کردند. مورخان بر این باورند که شمع ها برای اولین بار توسط انسان های اولیه با فرو بردن شاخه های درخت در چربی حیوانی کشف شد. منبع نور ایمن که به آرامی می سوزد. این شمع های اولیه به احتمال زیاد از ترکیب مواد فیبری با پیه، چربی سفید و تقریباً بی مزه گاو که برای ساختن صابون نیز استفاده می شد، ساخته می شدند. همانطور که مشاهده می شود تا 3000 سال قبل از میلاد در جزیره کرت مصر از شمع های بشقاب شکل استفاده می شد.

خرید شمع
خرید شمع


شما می توانید از انواع شمع، تزئینی، معطر و وارمر در هر جای خانه یا محل کار خود استفاده کنید. تزیینات گرد و خاکی، قدیمی و تکراری خانه با مجموعه ای از شمع های زیبا و روح نواز جایگزین می شود و خلاصه به لطف شمع ها می توانید با کمترین هزینه ممکن تغییرات چشمگیری در محیط اطراف خود ایجاد کنید.

حتما بخوانید  خواص شمع معطر

شمع وارمر مناسب دکوراسیون

شمع های وارمر در اندازه های کوچک و به صورت کاسه ای تولید می شوند. طول عمر این شمع ها حدود 4 ساعت است و علاوه بر گرم نگه داشتن چای و غذا (با استفاده از ظروف سوفله و قوری مخصوص) برای تزیین سطوح با شمع های کوچک با فاصله کم از یکدیگر مناسب هستند. 

شمع های قلمی

شمع های قلمی یکی از انواع شمع ها هستند که برای قرار دادن در شمعدان یا جا شمعی مناسب هستند. این شمع با ارتفاع 20 و 30 سانتی متر و قطر 2 سانتی متر موجود می باشد. فرم کلاسیک این شمع ها برای قرار دادن روی میز پذیرایی و ناهارخوری مناسب است. 

شمع های کلیسا

شمع های کلیسا مانند شمع های قلمی از انواع شمع های کلاسیک هستند که برای قرار دادن در شمعدان یا جا شمعی تایید شده اند. ارتفاع و قطر این محصول 20*2.2 سانتی متر می باشد. فرم کلاسیک این شمع ها برای قرار دادن روی میز پذیرایی و ناهارخوری مناسب است. 

قیمت شات گل آلاله
قیمت شات گل آلاله

شمع های استوانه ای

شمع های استوانه ای ساده گزینه های محبوبی برای دکوراسیون منزل هستند. بدنه ساده آنها به راحتی با طرح و رنگ فضاهای مختلف هماهنگ می شود.

شمع های معطر

یکی از انواع شمع است و برای مدیتیشن، رایحه درمانی و قرار دادن در کتابخانه و فضاهای کوچک مناسب خواهد بود.
 شمع های فانتزی: شمع هایی با طرح ها و رنگ های بی شماری هستند که در هر قالبی که فکرش را بکنید تولید می شوند.
 شمع های نسوز: شمع هایی هستند که به جای پارافین با روغن خوراکی مایع ساخته می شوند. برای ساخت این نوع شمع کافیست یک ظرف شیشه ای را از آب پر کنید و سپس تا ارتفاع تقریبی 0.5 سانتی متر روی آن روغن خوراکی مایع بریزید و شمع را داخل آن قرار دهید.

پک جذاب یلدایی
پک جذاب یلدایی

خرید شمع دکوری

شمع های تزیینی علاوه بر کاربرد در دکوراسیون داخلی، در مناسبت های خاص بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. شمع های تزیینی که طراحی زیبا و بسیار خاصی دارند برای زیباتر شدن اتاق خواب، پذیرایی و دفتر کار استفاده می شوند. این شمع ها را می توان روی میز، کنار شومینه و یا حتی کنار تخت قرار داد. شکل زیبای شمع تزیینی آن را با هر نوع چیدمانی سازگار کرده و جلوه ای خیره کننده به مهمانی ها می دهد.

حتما بخوانید  معرفی انواع شمع و راهنمای خرید آن

مردم سعی می کنند خانه خود را متفاوت از دیگران تزئین کنند. برای این کار هزینه های زیادی برای خرید وسایل تزئینی متحمل می شوند. اگر بتوانید کمی خلاقیت به خرج دهید و فقط با استفاده از شمع های تزیینی ظاهری شیک و جذاب به دکوراسیون داخلی منزل خود ببخشید. در ساخت شمع های تزئینی از پارافین ضد حساسیت استفاده می شود که دود ایجاد نمی کند. به همین دلیل برای دکوراسیون منزل و مراسم مختلف مناسب هستند.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *