معرفی و خرید شمع وارمر

جاوارمری تنه درختی

در گذشته بیشتر از شمع برای روشنایی استفاده می شد. اما امروزه در موارد دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند.  برای معرفی و خرید شمع وارمر با ما همراه باشید. به شمع هایی که برای مصارفی مانند گرمایش و مواردی از این قبیل استفاده می شود، وارمر می گویند.  از شمع ها برای اهداف زیبایی و تزئینی نیز استفاده می شود. اما کلمه وارمر به طور خاص برای گرمایش استفاده می شود. برای خرید شمع وارمری و آشنایی بیشتر با خرید شمع دکوری و خرید شمع های دیگر با ما همراه باشید.

معرفی شمع وارمر

معرفی و خرید شمع وارمر، شاید تا به امروز نام شمع وارمر را زیاد شنیده باشید، اما شاید ندانید که به کدام شمع شمع وارمر می گویند. شمع وارمر یا به اختصار وارمر نوعی شمع است که اندازه کوچکی دارد و عموماً داخل ظرف کوچکی قرار می گیرد. ظرف شمع های وارمر معمولاً آلومینیومی یا پلاستیکی است و فتیله این شمع ها به ته ظرف چسبانده می شود تا در ظرف موم شناور نشود.

حالا ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا این شمع ها به شمع های وارمر معروف هستند؟ دلیل معروف شدن این شمع ها به گرم کننده این است که در گذشته از این نوع شمع برای گرم نگه داشتن ظروف استفاده می شد. البته این استفاده از شمع های وارمر هنوز هم وجود دارد اما تنها کاربرد این شمع ها نیست.
از شمع های وارمر برای تزئین خانه و فضاهای دیگر مانند رستوران ها نیز استفاده می شود. این شمع یکی از بهترین گزینه ها برای ارائه فضایی رمانتیک است و از آنجایی که قیمت بسیار مناسبی دارد می توانید از چند شمع وارمر در کنار هم استفاده کنید.

قیمت وارمر های عطری رنگی
قیمت وارمر های عطری رنگی

معرفی و خرید شمع وارمر تزیینی

حالا که متوجه شدید شمع وارمر چیست بهتر است بدانید که این نوع شمع به مدل های شمع های دکوری نیز تقسیم می شود. شمع های وارمری را می توان در بین شمع های تزیینی خریداری کرد که خانواده های خوش سلیقه برای تزیین محیط های مختلف از جمله محل کار، سفره عقد، سفره هفت سین و … استفاده می کنند. شمع ها به دلیل ظاهر کوچکی که دارند می توانند طراحی منزل را فوق العاده شیک کنند. .
اگر می خواهید محیطی دلنشین و پر انرژی داشته باشید می توانید از شمع های سکه ای و تزئینی استفاده کنید. بسیاری از افراد با دانستن اینکه شمع وارمر چیست و با عملکرد این نوع شمع ها آشنایی کامل دارند، می توانند از آن برای مراسم های مختلف استفاده کنند. شمع های تزئینی بدون پارافین هستند که از ایجاد دود در محیط جلوگیری می کنند. ما خرید شمع دکوری به خصوص خرید شمع وارمر را به شما توصیه میکنیم.

کاربرد خرید شمع وارمر

بسیاری از افراد خوش سلیقه برای ایجاد یک مهمانی شبانه خاطره انگیز از شمع وارمر استفاده می کنند. برخی از شمع های تزئینی موجود در بازار معطر هستند که می توانند فضا را خوشبو کنند. می توانید از شمع وارمر در اتاق خواب خود استفاده کنید، پس بهتر است در مورد چیدمان اتاق خواب کوچک بیشتر بدانید.

مشخصات شمع وارمر

پس از بررسی این سوال که شمع  وارمر چیست، بهتر است نگاهی به ظاهر این محصول داشته باشیم. شمع وارمر ظاهری کوچک دارد که به صورت آلومینیومی می تواند با ایجاد رنگ های روشن محیط را زیباتر کند. در تولید شمع وارمر، برای جلوگیری از شناور شدن فتیله و حفظ ظاهر محصول، نخ به قسمت فلزی قالب متصل می شود. تنوع رنگ این محصولات به حدی است که در بین عموم مردم طرفداران زیادی دارد.
شمع وارمر در ایران در بسته بندی های 3، 12، 50 و 100 عددی تولید و در بازار برای خرید موجود است. البته می توانید آموزش ساخت شمع وارمر را ببینید و خودتان آن را بسازید.
شمع وارمر به دلیل نوع تولیدی که دارد پس از سوختن کامل نیازی به تمیز شدن ندارد و به راحتی دور انداخته می شود. اگر می خواهید از یک شمع تزیینی مناسب برای زیباتر شدن محیط استفاده کنید، بهتر است شمع گرمتر را در نظر بگیرید.
شمع وارمر به شمع های کوچکی معروف هستند که به شکل دایره ای و یا اشکال هندسی مختلف در بازار برای خرید موجود می باشند. روکش این نوع شمع ها از جنس آلومینیوم بوده و برای مکان های مختلف کاربرد دارند.

حتما بخوانید  آشنایی با کارهای پردرآمد برای زنان خانه دار با سرمایه کم

با توجه به الگوریتم به کار رفته در تولید این نوع شمع ها می توان انتظار داشت که مدت زمان سوخت بالایی داشته باشند و به طور متوسط ​​حدود 4 ساعت بدون وقفه روشن بمانند. بهترین استفاده از شمع وارمر برای تزیین مجالس مختلف است که افراد می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود شمع های وارمر بدون بو یا معطر را انتخاب کنند.

خرید شمع عطری
خرید شمع عطری

قیمت خرید شمع وارمر

پارامترهای مختلفی در قیمت نهایی شمع وارمر موثر است که از مهمترین آنها می توان به سایز شمع، شکل و شمایل آن، مواد به کار رفته در تولید محصول، نوع رایحه و یا سادگی آن اشاره کرد. شمع هر یک از موارد ذکر شد‌ه می تواند در قیمت نهایی شمع وارمر موثر باشد. هر فردی با توجه به دکوراسیون محیط و همچنین بودجه ای که دارد می تواند یک مدل شمع وارمر خریداری کند.
بسیاری از افراد با اطلاع از جزئیات شمع وارمر می توانند با خرید مدل های مختلف شمع وارمر نسبت به خرید حضوری و اینترنتی این محصولات اقدام کنند. قیمت مناسب شمع های تزیینی باعث شد‌ه افراد طرح ها و مدل های مورد علاقه خود را برای مراسم های مختلف انتخاب کنند.

انواع شمع وارمر

شمع وارمر کلاسیک

شمع وارمر کلاسیک همان شمع وارمر سفید معمولی است که به صورت استوانه ای و در قالب آلومینیومی به فروش می رسد. این شمع معمولاً از پارافین بدون بو و دود ساخته می شود و باعث سردرد و حساسیت نمی شود.

شمع های وارمر رنگی

شمع های وارمر رنگی در رنگ های مختلفی مانند: آبی، قرمز، زرد، نارنجی، بنفش و … تولید می شوند و جلوه زیبایی به محیط می بخشند. این شمع برای مراسم هایی که تم خاصی دارند بسیار کاربردی است.
شمع های وارمر رنگی برای مراسم هایی که موضوع خاصی دارند بسیار کاربردی هستند.

شمع وارمر طرح دار

وارمر طرح دار با مقطع دایره ای تولید نمی شود و مقطع آن می تواند قلبی، ستاره ای، مربعی و … باشد که از این شمع می توان در مواقع مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال برای یک شام عاشقانه می توانید از شمع گرمکن قلبی استفاده کنید.

شمع  وارمر اکلیلی

استفاده از اکلیل رنگی در شمع وارمر باعث می شود که در هنگام سوختن شمع چندین بار بدرخشد. اگر به وسایل براق و درخشان علاقه دارید و یا قصد دارید در شب مهمانی بگیرید، شمع وارمر اکلیلی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

شمع وارمر معطر

شمع های وارمر معطر معمولا در رنگ های مختلف به فروش می رسند و در هنگام سوختن رایحه ای آرامش بخش در محیط پخش می کنند.

حتما بخوانید  خرید زیباترین و متفاوت ترین شمع های بازار

یکی از ویژگی های مهم شمع های وارمری زمان سوختن آنهاست. همانطور که قبلا اشاره کردیم مهمترین کاربرد این شمع ها گرم نگه داشتن غذا و قوری است. به همین دلیل این شمع ها طوری طراحی شد‌ه اند که برای مدت طولانی بسوزند و نیازی به تجدید ندارند.

این شمع ها بسته به نوع مومی که در ساخت آنها استفاده شد‌ه است بین 2 تا 5 ساعت می سوزند و حتی نیازی به دست زدن به آنها نیست.

 شمع  وارمر با موم سویا

شمع های وارمر با موم سویا از روغن سویا ساخته می شوند و از نظر زیست محیطی شمع های طبیعی و زیست تخریب پذیر محسوب می شوند. گفته می‌شود که شمع‌های موم سویا دارای سوختگی تمیز و طولانی هستند و نسبت به شمع‌های پارافین یکنواخت‌تر می‌سوزند. موم سویا را نیز می‌توان به راحتی معطر کرد، اما شمع‌هایی که موم سویا دارند بیشتر از شمع‌های پارافین یا موم زنبور عسل رنگ‌تر هستند. ناگفته نماند که شمع های با موم سویا به مدل های ظرف محدود می شوند، زیرا موم سویا 100% نرم تر از پارافین است. البته واکس سویا مخلوط هم داریم (مثلا ترکیب موم سویا با پارافین) که ساختار سخت تری دارد و تمیزتر از پارافین خالص می سوزد.

شمع با موم پارافین

پارافین رایج ترین نوع موم در شمع سازی است و قیمت ارزانی دارد. بنابراین در ساخت شمع های لوکس کمتر از پارافین استفاده می شود. پارافین قابلیت پذیرش رنگ بالایی دارد و گزینه خوبی برای شمع های بسیار معطر است، اما در مقایسه با سایر انواع موم، موم پارافین دوده بیشتری تولید می کند و همچنین نسبتاً سریع می سوزد. پارافین حتی برای برخی افراد حساسیت دارد.

شمع با موم زنبور عسل

شمع های موم زنبور عسل معمولا معطر نمی شوند، زیرا بوی عسل دارند و به راحتی با رایحه های دیگر ترکیب نمی شوند. به طور خلاصه، شمع های موم زنبور عسل را می توان در خالص ترین شکل خود استفاده کرد. به دلیل نقطه ذوب نسبتاً بالایی که دارد، موم زنبور عسل کمتر از موم پارافین می چکد و کندتر می سوزد. همچنین به نظر می رسد شمع با موم زنبور عسل برای افراد مبتلا به آلرژی قابل استفاده باشد. اما از آنجایی که موم زنبور عسل یک محصول حیوانی است، توسط گیاهخواران پذیرفته نخواهد شد.

خرید شمع موم عسل
خرید شمع موم عسل

شمع با موم پالم

موم پالم نوعی موم طبیعی است که از روغن پالم هیدروژنه به دست می آید و به رنگ زرد در می آید. شمع های با موم پالم بافت منحصر به فردی دارند، زیرا سطح موم پالم بافت خاصی دارد و همچنین گزینه مناسبی برای ساخت شمع های ظرفی است. موم پالم نیز به دلیل نقطه ذوب نسبتاً بالا نسبتاً آهسته می سوزد. باید اضافه کنیم که موم پالم جزو موم های زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

نتیجه

اگر به دنبال خرید شمع ارزان و کاربردی هستید، ما خرید شمع وارمر، خرید شمع دکوری را به شما توصیه می کنیم. در این مقاله ابتدا توضیح کاملی در مورد چیستی شمع وارمر داد‌ه شد، تا بتوانید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. سپس در مورد ویژگی های ظاهری و کاربرد شمع های وارمر بحث کردیم. اگر می خواهید از شمع های رنگارنگ با قالب های فلزی برای مراسم های مختلف و یا برای تزیین منزل خود استفاده کنید، انتخاب شمع های وارمر بهترین گزینه است.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *