شمع وارمر و کاربردهای آن

قیمت وارمر قلبی شفاف

شمع وارمر چیست؟

شمع وارمر(Warmer Candle)، همانگونه که از نام آن پیداست، به عنوان یک منبع روشنایی بخش و همچنین گرمابخش استفاده می شود. در فرهنگ لغت لاتین وارمر آن چیزی است که برای گرم کردن یا گرم نگه داشتن غذا از آن استفاده می شود. این نوع شمع، که می توان آنرا یکی از معروف ترین مدل های شمع نسوز دانست، به علت روش ساخت مناسب و ترکیبات خاص عمر طولانی تری دارند. پارافین با کیفیت، موم زنبور عسل، فیتیله مخصوص و ظرف آلومینیومی این شمع را به یک شمع با استفاده طولانی مدت تبدیل کرده است.

قیمت وارمر گرد شفاف
قیمت وارمر گرد شفاف

کاربرد شمع های وارمر

در سال های اخیر به دلیل کاربردهای متنوع شمع وارمر این شمع به یکی پرطرفدارترین ها در این حوزه تبدیل شده است. از جمله این کاربرد ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. تزئین و روشنایی فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، میز غذا، اتاق مدیتیشن و…

۲. استفاده در مناسبت های گوناگون مانند جشن تولد، جشن عقد، سورپرایز ولنتاین و…

۳. مناسب گرم نگه داشتن قوری های مخصوص چای و دمنوش 

۴. قابل شناور شدن بر روی آب و مناسب برای ایجاد فضاهای آرامش بخش در استخر، وان و …

یکی از جالب ترین ایده های استفاده از این شمع تزئینی ساخت اشکال گوناگون به کمک تعداد زیادی از آن است. این روزها که محبوبیت دمنوش ها رو به افزایش است بیشتر افراد با قوری های مخصوص دمنوش آشنا هستند. در این نمونه قوری ها شمع در قسمتی در زیر قوری قرار میگیرد و تمام مدت شمع وارمردمنوش را گرم نگه میدارد. امروزه بیشتر رستوران ها و کافه ها از این نمونه قوری ها برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده می کنند. از دیگر جذابیت های این شمع ها قابلیت شناور ماندن روی آب است به گونه ای که حتی در برخی تزئینات برای زیبایی بیشتر آن ها را به شکل شمع شناور در تنگ های آب قرار می دهند.

حتما بخوانید    10 ایده برای درست کردن گیفت عروسی
قیمت وارمر قلبی شفاف
قیمت وارمر قلبی شفاف

خرید اینترنتی شمع وارمر

از زمان های گذشته شمع ها یکی از ابزارهای قدرتمند در ایجاد فضاهای آرامش بخش، شاعرانه و عاشقانه بوده اند. قیمت شمع وارمر یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن است. به دلیل به صرفه بودن شمع های وارمر و قابلیت تهیه تعداد زیادی از آن ها میتوان در هر مناسبت و مکانی از آن ها استفاده کرد. 

خرید اینترنتی شمع علاوه بر صرفه جویی در زمان امکان دسترسی به تنوع بیشتر محصولات، مقایسه آن ها و انتخاب هوشمندانه را برای خریداران به همراه دارد. از این رو خرید آنلاین شمع وارمر به دلیل تنوع در مدل و رنگ انتخاب را برای مشتریان بسیار ساده تر میکند. ما با ارائه جدیدترین مدل هایشمع وارمر در انواع رنگ ها و با مناسب ترین قیمت امکان انتخاب و خرید مطمئن را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم.

خرید شمع روآبی گل آلاله
خرید شمع روآبی گل آلاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *